INPUT PROCESS
Kunde- og leverandørstyring
Hjelper deg å holde oversikt over dine kunder og leverandører
Modulen for Kunde- og leverandørstyring gjør det enkelt for deg å registrere og hente fram hendelser/avvik og dokumenter knyttet til dine kunder og leverandører.
Få oversikt over dine leverandørers godkjenning og mangler
Leverandørstyringen gir deg oversikt over hvilke leverandører som til enhver tid er godkjent som leverandør til selskapet. Du kan også enkelt se når en godkjenning går ut på dato, Du får også oversikt over de leverandører som har mangler i sine leveranser og mulighet til å følge opp dette fra systemet. Det er også mulig å registrere avvik på leverandører. I tillegg kan systemet gi deg automatiske varslinger i forkant av en leverandørrevisjon.
Leverandørene listes opp etter fargekoder:
Rødt indikerer at leverandørens godkjenning er utgått
Gult viser at leverandørens godkjenning er utgått, men at det er planlagt en ny revisjon
Grønt viser at leverandøren er godkjent
Gjør reklamasjoner mer strømlinjeformet med oppgavestyring
Kundestyringen gir deg mulighet til å registrere reklamasjoner fra kunder og samtidig håndtere oppgavestyringen i forbindelse med reklamasjoner. Systemet gjør jobben med reklamasjoner mer strømlinjeformet slik at man i ettertid lettere kan få ut statistikk osv. Man kan også håndtere andre type hendelser/avvik opp mot kunder.
Modulen for kunde- og leverandørstyring har det du trenger for å ha oversikt og kontroll på kunder og leverandører og inngår i styringssystemet Input Process. Og som alle moduler i Input Process er de fullintegrert med hverandre og kan brukes sammen, eller hver for seg.
Se alle funksjoner
- Søke på kunder å leverandører
- Legge til nye kunder og leverandører med kontaktperson
- Leverandørgjennomgang med sjekkliste for godkjenning ikke godkjent
- Automatiske varslinger i forkant av leverandørrevisjon
- Registrering av dokumenter, avvik osv. på leverandører og kunder.
- Kategorisering
- Export til Excel
- Integrere mot telefonsystem, feks. Zisson.
- Flere språk
Det er flere gode grunner til å velge iP Kunde- og leverandørstyring:
- Oversikt over godkjente leverandører
- Oversikt over når godkjenning går ut på dato
- Oversikt over leverandører som har mangler i sine leveranser
- Automatiske varslinger i forkant av leverandørrevisjon
- Hendelse- og avvikregistrering på leverandører og kunder
- Oppgavestyring i forbindelse med reklamasjoner
- Statistikk over reklamasjoner
- Supportavtale
Vår obligatoriske supportavtale gir deg den støtte og hjelp du behøver for å bli 100% fornøyd med ditt valg av Input Process.

Trenger du assistanse med kvalitetssystemet eller innholdet?
Se hva våre konsulenter kan hjelpe deg med!

Dokumentstyring

Prosess- og virksomhetsmodellering

Avvikshåndtering

Risikovurdering

Kurs og kompetanse

Prosjektstyring

Sjekklister

Utstyrskontroll
